Популярні питання

Як я можу зробити замовлення на вашому сайті?
Виберіть потрібні товари, переконайтеся, що вони є в наявності, додайте їх у кошик, відкрийте його та натисніть «Перейти до оформлення», щоб перейти в меню оплати. Крім того, замовлення можливо зробити у оператора по телефонам, через мессенджери та по електронній пошті, номера та адреса яких вказані в «Контактах».
Як я можу перевірити наявність необхідних мені ліків?
Для отримання такої інформації зв'яжіться з нашим оператором.
Як я можу підтвердити своє замовлення?
Після подання Вами замовлення у будь який спосіб, з Вами зв'яжеться наш оператор для підтвердження можливості його виконання та для уточнення Ваших реквізитів для його оформлення.
Чи можу я зробити замовлення ліків, які відсутні в наявності під час звернення?
Так, при відсутності необхідного препарату в наявності, є можливість замовлення з попереднім бронюванням через оператора по телефону. Оператор підтвердить можливість та орієнтовний термін виконання Вашого замовлення, або спростує його з поясненням причин.
Чи можу я внести зміни в своє замовлення?
Так, внесення змін можливе. Щоб змінити деталі замовлення, або відмовитись від нього, зверніться до нашого оператора.
Чому моє замовлення було відхилене?
Якщо Ваше замовлення було відхилене, існує ймовірність того, що в наданій Вами інформації є якісь помилки або неточності. Будь ласка, зв'яжіться з нашим оператором для уточнення причин.
Чи є можливість дисконтування до ціни на ліки, яка вказана на сайті, та які умови отримання знижки?
Інформацію про діючі знижки Ви завжди можете отримати у нашого оператора. Ви можете розраховувати на знижку, якщо Ви наш постійний і лояльний клієнт.
Чи отримаю я номер експрес-накладної для відстеження відправлення та часу отримання свого замовлення?
Так, після підтвердження та обробки Ваше замовлення буде відправлено до логістичного відділу, і Ви отримаєте номер відстеження протягом 12 годин з моменту відправлення.
Що робити, якщо я не отримав номер відстеження свого замовлення?
Якщо ви не отримали номер експрес-накладної для відстеження, будь ласка, зв'яжіться з нашим оператором.
Моя посилка затримується, що мені робити?
У разі затримки доставки, будь ласка, зверніться до нашого оператора, щоб він допоміг відстежити посилку та дізнатися можливу причину затримки, а також орієнтовні терміни доставки.
Чи можу я розрахуватись по замовленню у безготівковий спосіб і що для цього потрібно?
Так, безготівковий розрахунок - попередня оплата замовлення (вартості препарату) покупцем можливий, через банк шляхом переказу коштів зі свого рахунку (банківської карти) по реквізитам, які надаються покупцю оператором.
Як я можу отримати платіжні реквізити для розрахунку?
Після оформлення замовлення нашим оператором буде надіслано Вам всі необхідні реквізити, для здійснення оплати (повідомлення на мессенджер або електронну пошту – за Вашим бажанням).
Що робити, якщо у мене виникнуть проблеми з оплатою замовлення
Якщо у Вас виникнуть труднощі з оплатою, будь ласка, зв'яжіться з нашим оператором. Він докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам.
Що робити, якщо мій платіж було відхилене, або повернуто.
Якщо Ваш платіж було відхилене або повернуто, існує ймовірність, що виникли якісь технічні проблеми, або здійснення оплати було виконано з допущеними помилками. Будь ласка, зверніться до нашого оператора.
Мені потрібна допомога. До кого я можу звернутися

Якщо у Вас виникли питання або труднощі, сміливо звертайтеся до нашого оператора, він з повагою, і з задоволенням докладе всіх зусиль, щоб допомогти Вам.

Наші контакти:
0501870612
0978671016
b12apteka@gmail.com